The old harbor - amazing!

Här kommer då nästa del från vår promenad. Vi gick från den äldre delen av Dublin till den nybyggda i hamnområdet och det är den nybyggda ni kommer få se här. Jag hade aldrig trott att jag skulle få se sådana här byggnader i centrala Dublin. Men en väldigt positiv överaskning helt klart. Dit lär jag gå fler gånger. Fanns många trevliga restauranger och caféer vid kanalen. 
 
Som jag tidigare har skrivit så är verkligen Dublin en stad med kontraster. När man gick bland alla dessa nybyggda hus kunde det helt plötsligt komma en gammal sjabbigt magasinsbyggnad. Men det var väldigt kul för man kunde aldrig föreställa sig vad som väntade runt nästa hörn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: