En lugn söndag

Idag tänkte jag starta dagen med en powerwalk men vaknade av att det ösregnade ute. Så drog täcket över huvudet och sov lite till. När jag vaknade igen så var solen framme och klarblå himmel men det blåste som jag vet inte vad. Lär ju flyga bort så fort jag går utanför dörren. Så någon powerwalk blev det inte och istället så ligger jag nu här i sängen och känner draget från mitt takfönster mot min kind. Har jag tur kanske vinden avtar till lite senare på dagen.
 
Jag tänkte precis skriva att jag sitter och njuter av solen också men det blev precis mulet igen. Yes, visst älskar vi vädret här!
 
Helgen har varit bra så här långt. I fredags så tänkte jag och Linnea försöka få ihop ett gäng och gå ut men ingen svarade direkt så då tänkte vi bio istället. Men i sista minuten så svarade en tjej och sa att hon och två till skulle ut. Så det slutade med att vi gick ut i alla fall. Åt på Hard rock café tillsammans med Linnea innan vi mötte upp de andra. 
 
Lördagen spenderades... ja, ni får gissa vart med hjälp av bilderna nedan. När vi kom tillbaka till centrum så gick vi på bio och såg Oblivion. Den var väl helt okej. Satt och kände mig förvirrad i stort sett hela filmen förutom de sista 10 minutrarna. 
 
 
 
Och självklart köpte jag mjukglass och kanelbulle också.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: