Liten uppdatering

Har egentligen inte så mycket att skriva. Allting tuffar på som vanligt. Dagarna går både fort och långsamt på samma gång, upptäcker alltid att jag sista timmen sitter och kollar på klockan hela tiden. Jag är så fruktansvärt trött hela tiden (men jag antar att det hör till när det kommer till att passa barn) så när jag har slutat går jag direkt upp och sover i ca. 30 min. Har dessutom sovit extra dåligt på nätterna denna veckan då det har varit storm, eller storm är väl egentligen ett milt ord. Regnet har piskat på mitt fönster och det har varit mer dragit än vanligt.
 
Men imorgon är det FREDAG! Yey! Längtar så sjukt mycket till helgen då jag och Linnea och tre andra tjejer ska åka till Belfast. Det blir bara en kort resa denna gången men vi planerar att åka dit igen senare när våren/sommar har kommit på riktigt. Det ska i alla fall bli superkul!
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: