Superhjältelekar

Under de senaste sex veckorna som har gått så har jag fått leka ett antal olika superhjältelekar. De älskar allt som har med superhjältar att göra. Själv är jag inte särskilt insatt i den värden och känner mig ganska förvirrad när de börjar fråga ut mig vilka krafter, symboler osv. jag vill ha.
 
Familjen är medlem på netflix och där har barnen sett vartenda avsnitt av en serie som heter Power Rangers som jag tidigare har sett har gått på Jetix hemma i Sverige när den kanalen fanns. En serie som är så fruktansvärt dåligt gjord och ja dålig i allmänhet men de älskar den självklart. Det är i alla fall från den som de får all inspiration till sina lekar. 
 
Är det någon som vet om det finns en ordbok för oss som inte förstår sig på superhjältevärden eller några andra liknande saker? Känner att det skulle vara till stor hjälp.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: