Svaren

För svar på första frågan så kan jag skriva att jag inte har uttalat ett enda ord på hela dagen. Förutom de väsningar jag försökte få fram imorse när jag vaknade, eller det var inte morgon för klockan var halv tolv. Så slutsattsen vi kan dra av detta är att nej, jag har ingen röst idag. Den är så långt borta som den kan vara.
 
Som svar på andra frågan så har jag lite småont i mina fötter men de är inte så illa tilltygade som jag trodde. Två skavsår och en blåsa. Lite postivit i alla fall! 
 
Men för att tänka lite postivit så är det faktiskt riktigt skönt att ta det lugnt och bara vara tyst för en hel dag. Har vairt mycket nu senaste två veckorna så en lugn dag säger jag inte nej tack till. Ska gå och göra mig ännu en kopp té nu och hoppas att min röst är någorlunda tillbaka imorgon.
 
För att bjuda på någon bild så får ni en som är två år gammal från valborg. Eftersom att det är valborg nästa vecka. Njut av den fina brasan åt mig också!
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: