Trött start på veckan

 
Det har verkligen märkts att jag inte sov särskilt mycket i helgen. Det är också en av anledningarna till varför jag inte har bloggat förens nu. Då jag har somnat direkt när jag satt mig i soffan eller i sängen. Men nu känner jag mig en aning piggare i alla fall, fast nu är det en ny förskylning som håller mig tillbaka. Inte kul! Om jag blir mer sjuk nu så är det första gången på minst 6 år som jag är sjuk fler gånger än en gång på samma år. Hoppas det stannar vid lite huvudvärk och hes hals.
 
Barnen har varit okej än så länge denna veckan. Inga större grejer mer än att Millie har varit så fruktansvärt känslig och börjat gråta för typ minsta lilla. Hon är rädd för ordet blod och det kallas i detta huset för the b-word. Och jag klumskalle råkade ju säga ordet blod i måndags och hon börjar storgrina självklart. Inte nog med att hon grät när jag sa det, utan hon började gråta igen på morgonen efter när hon såg mig för att hon blev påmind om det jag sa. Det är svårt att komma ihåg att inte säga saker som man själv inte har några problem med. Måste fortsätta pränta in det i huvudet bara.
 
I helgen var jag i Belfast tillsammans med Linnea och fyra andra tjejer. Det var awesome! Kommer ett separat inlägg senare ikväll.
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: