Vad har hänt i helgen?

Helgen började med att jag fick sitta barnvakt fredag kväll. Men som tur var så fick jag ta hit en kompis så Linnea kom hit fram mot kvällen. Barnen hade lika mycket energi som vanligt + lite extra på grund av att det var en ny person i huset. Men tillslut så hamnade vi framför tvn och tittade på spiderman och spongebob samtidigt som vi masserade varandra. Väldigt mysigt. 
 
Isaac var även denna gången inte så villig att sova men han klagade inte utan stannade i sitt rum som jag bad honom. Vet inte riktigt när han somnade men skulle gissa runt 10 någon gång då han hade lagt klart med sina tåg och läst någon bok. Och Millie var lätt som alltid. Jag undrar hur länge jag hade stått ut om Millie var precis likadan som Isaac. 
 
Min värdmamma hade i alla fall köpt hem pizza, vitlöksbröd och glass till mig och Linnea som vi dukade fram framför tvn efter att barnen hade gått och lagt sig. Första filmen vi såg var Grown Ups. Den var inte vad jag hade förväntat mig alls men riktigt bra. Sen tittade vi på Hungerspelen men Linnea somnade när de var på tåget och jag halvsov igenom hela filmen. Vi stängde av filmen precis innan den var slut då vi såg att klockan var 2 på natten. Pappan kom hem samtidigt som vi var påväg att gå uppför trappan. Han blev lite förvärad och trodde vi hade suttit uppe och väntat på honom men så var inte fallet. 
 
Lördagen spenderade vi i Blanchardstown shoppingcenter och kollade runt lite. Blev lite småköp men denna helg ska sparas pengar. Därifrån åkte vi båda hem till sitt och när jag kom hem sov jag en stund innan jag började göra mig ordning för att gå ut. Resten av kvällen vet ni. 
 
Denna dag har spenderats i sängen med överskottsenergi och ingen röst what so ever. Hoppas den är tillbaka imorgon.
 
Bild från den 19/4. Denna dag bjöd och riktigt varmt och soligt väder.
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: