Veckorapport

 
I tisdags var Isaac riktigt jobbig och skrek och grät för att han inte ville ha sallad till lunch. Jag försökte förklara för honom att han fick ha precis vad han ville i sin sallad men det enda ordet han hörde var sallad. Han bad mig smsa hans mamma om att han ville ha müsli istället (han får inte äta någon vete denna veckan) så jag gjorde det och sa till honom att hans mamma troligen skulle bli sur för att han klagade. Då blev han ännu mer arg på mig för att jag sa till hans mamma att han klagade. Kvällen slutade i alla fall med att han fick utegångsförbud och att han inte fick leka med sitt lego förens han hade uppförts sig bra under en hel dag igen. 
 
Onsdagen gick fort som vanligt med musikskola osv, och inte ett enda klagomål från Isaac! Typ första gången någonsin. Så han fick tillbaka sitt lego på kvällen. 
 
Idag har varit en väldigt blöt dag så regnet har kommit tillbaka. För att vara Irland måste det ha varit borta extremt länge. Som vanligt vägrar Isaac att ha jacka på sig för han älskar att bli blöt... Yippie. Det förvånar mig att han inte redan ligger med halsfluss för han var dyngsur när vi kom hem även fast jag lyckades övertala honom att ta på sig jackan sista biten. 
 
Inget direkt intressant att skriva om. Dagarna flyter på med samma rutiner osv. Just nu är det helgerna man längtar efter hela tiden då det är då man faktiskt har tid att göra något. 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: