Happy Birthday!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Isaacs födelsedag. 6-åringen har blivit 7-åring och enligt han själv är han såå mycket äldre nu. Han har fått lego, och en maassa presentkortspengar. Gissa vad han ska köpa för dem? Jo, lego. HJÄLP!
 
Deras kusiner på mammans sida har varit här idag och det bjöds på tårta. En tårta som inte var sådär jättegod enligt mig men alla andra tyckte den var väldigt god. 
 
Veckan har bestått av mycket gråt och gnäll från Millies sida då hon har mått illa i över en vecka nu. Hon kan knappt äta något utan att må dåligt stackaren. Isaac har varit på Hurlingcamp i veckan så har fått lämna och hämta honom där ett antal gånger. Det är en promenad på ungefär 30-50 minuter beroende på hur fort barnen har lust att gå. Som tur är har jag inte behövt göra det varje dag. 
 
Nu är det äntligen helg! Åh så jag har längtat! Ser mycket fram emot imorgon då vi är 5 tjejer som ska träffas hemma hos Madde. Njuta av hemlagad god mat och bra sällskap. Dock ska jag på Isaacs andra födelsedagskalas innan jag sticker dit. Mammans beskrivning av kalaset "Sitta och titta på en massa barn som hoppar runt överallt". Men Isaac ville att jag skulle gå så då ska jag vara snäll och göra det.
 
Instagrambild
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: