Helgens bestyr

Helgen som gått kändes väldigt kort för mig. Detta pga att jag följde med familjen på Isaacs födelsedagskalas på lördagen. Han hade kalas på ett ställe som heter Jumpzone som är en lokal med en massa studsmattor. Tyvärr fick jag inte hoppa eftersom jag var för gammal, tråk hehe xD, men det var kul att titta på i alla fall. 
 
Frammåt eftermiddagen begav jag mig in till stan där jag mötte upp Linnea och en finsk tjej vid namn Roosa. Tillsammans tog vi tåget hem till Madde där en dansk tjej som heter Line redan befann sig. Vi hade tjejmiddag med god hemlagad mat och en väldigt kladdig med otroligt god kladdkaka som efterrätt. En mycket mysig kväll måste jag säga. 
 
På söndagen gick jag och Linnea runt på stan och kollade in lite butiker. Ååh så mycket snygga höstplagg som kommit in! Efter en hel del sucktande efter kläder men inte något direkt köp från min sida så gick vi och åt på Nandos. Deras mat är så god! Kvällen spenderades sedan i en biosalong med The lone ranger på skärmen. Riktigt bra film. Men kan det bli annat än bra när Depp är med? Tror inte det.
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: