Höstens planer

Barnen har börjat tjata om att det är höst. För mig är det inte det. Augusti är fortfarande en sommarmånad för mig och kommer alltid vara. Även fast irländarna räknar augusti som en höstmånad. 
 
Men jag har ändå börjat märka att jag lite smått har börjat komma i höstkänslor. Jag springer inte ut så fort solen är framme, och jag kan tycka det är ganska skönt att sitta inne nu även fast solen skiner.
 
Har börjat skriva upp lite saker jag ska göra i höst. De flesta stora sakerna kommer nog prickas av i augusti. Tror det kommer fortsätta vara bra väder så man måste ju passa på.
 
AUGUSTI
Tour till Wicklow mountains - inkluderar Glendalough och Powers Court
Tour till Ring of Kerry
Besöka St.Stephen´s green park & Merrion Square Park med kameran
 
SEPTEMBER
Besöka Waterford
Dagstur till Malahide och Malahide castle
Besöka Dublin zoo
 
OKTOBER
Guiness Storehouse
Dublin castle
Irish museum of modern art
Kilmainham Gaol
National Library
St.Patricks cathedral
 
Kommer säkerligen fyllas på
 
//Anna
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: