Jag lever!

Yey! Tog mig levande ur denna långhelg. Om mina värdföräldrar ber mig sitta barnvakt på heltid igen så kan de glömma att jag säger ja. En gång är okej, två nja men absolut inte tre.
 
Så fort föräldrarna kom hem så stack jag från huset i princip. Åkte först till Blanchardstown shoppingcenter där jag köpte mig en bok och satte mig på Starbucks för lite lugn och ro ett tag. Men på bussen dit så ringde Madde och undrade om inte jag kunde åka till Clontarf (som förövrigt ligger i andra änden av stan) och äta middag hos hennes familj vilket jag inte tackade nej till precis. Så efter Blanchardstown tog jag bussen in till centrala Dublin och tog tåget till henne. Kom hem för ca. 40 minuter sedan och känner mig allmänt färdig och fruktansvärt trött. Jag kommer sova som en stock inatt nu när jag inte behöver oroa mig för några barn längre.
 
Men något positivt hände i alla fall igår. Vi bokade nämligen ännu en resa och denna gången åker vi till Limerick. Därifrån ska vi sedan ta en tour till Ring of Kerry. Ska bli väldigt kul.
 
Limerick

//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: