Jobbig jobbhelg

Denna helgen blir väldigt ovanlig. Föräldrarna åkte iväg på "jobbresa" idag och ska vara borta tills på måndag. Morföräldrarna har hand om barnen idag och imorgon på dagarna och sen passar jag barnen på kvällarna. Har dock hand om barnen heltid från lördag kväll till måndag lunch. Så det blir att stanna i huset i stort sett hela helgen. Inte så jättekul kanske men helt klart billigt. Kommer spara en massa pengar.
 
Madde kommer hit snart och ska sova här tills imorgon så jag får lite socialt umgänge med någon i min egen ålder. Får se vad vi hittar på men något finns det nog att göra.
 
Håller tummarna för att barnen (Isaac) uppför sig i helgen. Jag vet att Millie kommer börja gråta, det gör hon alltid. Hon är väldigt mammasjuk av sig. Dock har hon lärt sig smsa till föräldrarna så de kan ha direktkontakt hela dagarna vilket är jättebra. Då slipper jag slösa mina egna pengar på att smsa dem hela tiden åt Millie.
 
Får bjuda på en gammal bild över mitt favoritområde i Dublin.
 
//Anna
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: