Touren - Belfast

På söndagen bagav vi oss av från hostelet ännu tidigare för att åka med en guidad busstur till The rope bridge och Giants Causeway. Det var en helt okej tour även fast jag hade velat ha något mer fotostopp då kustvägen vi åkte längs var så himla vacker. Min enda önskan just då var att ha en egen bil att köra med längs den slingrande vägen som gick precis vid vattnet. Att ha möjligheten att stanna precis vart som helst.  
 
Här kommer i alla fall ett gäng bilder från de övriga stoppen. Separata inlägg kommer för The rope bridge och Giants Causeway. Tyvärr fick jag inga bra bilder på Dunluce Castle då min kamera trillade i golvet, mitt UV-skydd på mitt bästa objektiv gick i småbitar, så vill inte använda det objektivet förens jag har kollat upp så att det är okej.
 
 Carrickfergus Castle
 
 
 Bushmills Distillery
 
Dunluce Castle 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: