Tröött!!

Just nu förstår jag inte hur man vill bli föräldrar. Ha hand om barn heltid är jobbigt, väldigt jobbigt om jag ska vara ärlig! Har inte sovit ordentligt på två nätter nu och det funkar inte för mig. Tappar direkt humör och mående. Blev väckt av Millie klockan halv sju igår och sju idag. Yey....
 
Barnen har varit okej i helgen, förutom ett utbrott från Isaac igår. Tack och lov har jag haft Madde här i helgen vilket har varit väldigt trevligt. Vette fan hur jag skulle överlevt annars. Bjöd på hemgjorda köttbullar med riktigt potatismos igår vilket var väldigt omtyckt. Idag blev det korv med potatismos för Isaac och mig och sallad med korv för Millie.
 
Hon hade haft det jobbigt med magen i helgen igen och får nu inte äta något annat än sallad och frukt i princip. Kan inte fatta att föräldrarna inte tar henne till läkaren. En 9-åring kan inte enbart leva på det liksom. Hur nyttigt det än må vara.
 
Just nu räknar jag timmarna tills föräldrarna kommer hem imorgon vid lunch. Bara 14 h kvar.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: