Trött, huvudvärk och allmänt irriterad

När jag vaknade imorse var jag jättetrött, hade huvudvärk och kände mig allmänt ur balans i humöret. Inte blev det bättre av att Isaac har lagt dövörat till hela dagen. Jag har fått upprepa, tjata, gett honom kryss på hans tavla för dåligt beteende, räknat och gud vet mer men inget har hjälpt. Han har tillslut gjort allt jag bett honom om men han verkar inte fatta det inte är okej att ignorera mig för minsta lilla uppgift jag ber honom om. Borde gett honom tio kryss minst idag men det gjorde jag tyvärr inte. Måste bli bättre imorgon.
 
Millie har i alla fall gjort allt utan att jag behövt att be henne mer än en gång. Dock har hon retat gallfeber på mig med sin microfon och springer runt och sjunger i hela tiden. Aj, mina öron säger jag bara. Men jag gjorde samma när jag var i hennes ålder och det var riktigt kul för mig då. Inte nu. Så försöker stå ut.
 
En bild på mig från Giants Causewaytouren
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: