Urladdat batteri och trötta fötter

Hej! Hej! Jag lever ej, eller jo det gör jag men bara knappt. 
 
I torsdags gick min datorsladd sönder efter endast 4 veckor. Bra kvalité där hp... Har därför fått leva halft datorlös sedan dess då jag knappt kan ladda min dator. Har tejpat fast sladden på min bryå och det funkar men kan inte använda datorn medans den laddar. Kan säga såhär, det är inte kul att bo här utan dator. Det finns inget att göra.
Så har dött tråkdöden ett antal gånger.
 
I fredags åkte jag och Linnea till Madde och sov där. Gick upp tidigt på lördagsmorgonen för att åka till Enniskerry. Mer om det i ett annat inlägg men jag har aldrig aldrig haft så ont i mina fötter som efter den lilla utflykten.
 
Blev en välbehövlig sovmorgon på söndagen och åkte sen in till stan på eftermiddagen för middag och bio med Linnea. Vi såg The mortal instruments: City of bones och den var så himla bra. Rekommenderar den starkt. Nu vet jag vilken bokserie jag ska läsa härnest. 
 
Var ute och åt förra onsdagen med Linnea på en cool pub. På innergården stog det en buss där de gjorde pizza som vi då åt. Helt okej var den. Var en mysig och välbehövlig kväll efter en väldigt jobbig och lång jobbvecka. Här har ni två bilder från den kvällen.
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: