En vecka kvar!

Nu är det exakt 1 vecka kvar innan jag sitter på flygplatsen och är påväg hem. Nedräkningen har börjat ordentligt kan man väl säga. Även fast jag har räknat ner dagarna sen i juli men ändå. Jag har 4,5 arbetsdagar kvar och jag hoppas verkligen både jag och barnen får en bra vecka. Även fast denna morgonen inte började särskilt bra. Men det är väl bara att ignorera och gå vidare. Som sagt. Det är inte många dagar kvar. 
 
Idag ska det slås in julklappar och städas upp lite i mitt rum och planera veckans kläder och tvätt så att så mycket som möjligt är rent och torrt tills jag ska åka hem. Vi får se hur det går helt enkelt. Jag är duktig på att göra listor men väldigt dålig på att faktiskt göra det jag planerat.
 
 
//Anna

Postat av: Andrea som au pair i Irland

Hahah, jag har samma problem! Kan skriva tusen listor och planera in i varje timme när jag har något vitkigt att göra, men ajg följer det sällan.. Förresten, jag var i Dublin i lördags för att kolla in juldekorationerna och göra lite julshopping! Fin stad!

Svar: Fast ibland kommer de där dagarna då man faktiskt gör allting och känslan när man bara kryssar av och kryssar av är underbar. Var du? Vad tråkigt att vi inte han ses.. Dublin är fin vid första anblicken. När man börjar kolla mer noga så ser man hur sliten den är haha. Fick du någon shopping gjord? Det var väldigt mycket folk.
Anna Wiström

2013-12-09 @ 19:36:44
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: