Mysig dag

Sista Onsdagen är nu förbi. Och så mysig och trevlig den var även fast det blev en väldigt lång dag. Som vanligt på onsdagar så var det musikskolan som gällde så spenderade mesta av eftermiddagen där. När vi kom hem blev det pizza och mys framför tvn tillsammans med barnen. För en gångs skull så var det inget bråk, inget tjafs (eller nästan, Isaac fick för sig att han inte skulle borsta tänderna först men gjorde det sedan utan att jag behövde tjata så) eller en massa spring. Dessa barn brukar få sig en släng av hypokondriker-syndrom. Precis allting gör ont och känns konstigt men inte ikväll. Föräldrarna kom hem väldigt tidigt så det var en överaskning men även skönt. 
 
Ett sak som jag absolut inte får glömma att göra imorgon eller på fredag är att ta en ordentlig bild på båda barnen. Jag har varit så extremt dålig på att ta bilder på barnen, vardagen osv. Men det har ni ju märkt här i bloggen. Med allt annat så tänker jag att "måste ta bilder som jag kan visa i bloggen" men eftersom jag inte vill visa barnen här så glöms det lätt bort. 
 
Bjuder på en bild på huset jag bor i

//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: