Sista jobbdagen

Det är helt sjukt att jag jobbar min sista dag som au pair idag. Det känns väldigt konstigt. En sådan här känsla har jag aldrig haft innan. Jag kan intr riktigt sätta fingret på vad det är för känsla. Den är bara konstig. Jag skrev innan på facebook till Linnea. I början kändes allt så nytt och som en väldigt lång resa. Den känslan är borta och nu känns allt här som min vardag. Så istället känns resan hem som en resa och ibörjan kommer allt bara kännas som en resa till Sverige. Men det kommer också tillslut bli min vardag. Jag är bara lite orolig över hur den vardagen kommer se ut. Jag vill inte att den ska vara tom och händelselös. Precis som tiden innan jag åkte iväg som au pair var. Men det är väl bara vänta och se helt enkelt.
 
Idag har jag fått pengar av mamman så att jag och barnen kan gå till cafét här där jag bor och äta lunch. Det ska bli väldigt mysigt. Har aldrig ätit deras mat innan men den verkar väldigt god. Så får hoppas den är det också. Sen ska de få min julklapp när vi kommer hem. Ska ge dem spelet twister och älskar själv att spela det så det hoppas jag de också gör.
 
Fick en massa fina bilder av Linnea. Här kommer två av dem :)
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: