Hitta en familj

Efter att jag bestämt mig för att åka så var det dags att försöka hitta en värdfamilj. Skulle jag välja att åka via en agentur eller skulle jag åka privat? Jag googlade en massa och klickade in på en många olika sidor. När det kom till agenturer så hittade jag ingen som jag tyckte riktade sig till de områden jag ville åka. Sen tyckte jag det verkade så himla krångligt med skickande av intyg hit och dit.
 
Jag tog kontakt med en gammal kompis, som jag visst hade varit iväg som au pair året innan, och frågade henne hur hon hade gjort. Hon skrev att hon hade åkt privat via en sida som heter aupair-world.net . Denna sidan hade jag tidigare klickan in på men inte tittat så värst noga. Jag började läsa igenom och det slutade med att jag skapade en profil.
 
 
 
 //Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: