Packning...

Nu när jag har kommit hem från skidresan så är det dags att börja packa på alvar inför Dublin. Men jag har redan nu insett att min ekvation inte kommer gå ihop. Jag sitter här och river mitt hår då jag inte kan bestämma mig för vad jag ska lämna hemma och vad jag ska ta med mig. 
 
Men måste tänka på att jag kan köpa saker där, vilket de som känner mig vet är väldigt svårt för mig. Är väldigt snål och vill inte lägga pengar på något jag "nästan" har. Men bort med de tankarna alltså. Sen har jag inte köpt en resväska än heller... Lånar mammas stora resväska just nu så att jag kan se hur mycket som får plats och hur mycket det väger. 
 
Men glömmer man något går det alltid att skicka med posten om så skulle vara. Sen har jag en backupplan om jag inte får med mig allt. Nämligen skicka några sommarkläder med Madde upp till Stockholm i maj då vi ska på konsert där. 
 
Nä, nu ska jag fortsätta packa. Hoppas jag har något år kvar på huvudet när jag är klar.
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: