1 dag kvar

Om 17 timmar kommer jag befinna mig hemma i Sverige igen. Så himla underbart! Kan knappt vänta på att få ligga på en strand och bara få njuta av solen utan barn som hela tiden vill att man ska göra dittan och dattan. Bara lugnt och stilla är det jag längtar efter. Och självklart en hel drös med svensk mat då såklart. Ikväll blev jag nämligen bjuden på allt det jag avskyr mest här. Makrill, mosade morötter och broccoli. Jag gillar fisk i övrigt men Makrill är ta mig fan det äckligaste som finns. 
 
Idag har jag och barnen städat, ätit pannkakor, spelat uno, lekt med lego, städat lite till och till sist haft vattenkrig. Idag var jag med och lekte och kastade vatten som bara den. Tackar för att jag är längre än dem då jag slipper bli lika blöt som barnen är. 
 
Pannkakorna var som vanligt än hitt. Själv fick jag inte några men det hör också till vanligheterna. 
 
Just nu försöker jag trycka ner allt jag ska ha med mig i min lilla weekendbag. Det går bättre men den största grejen är kvar, datorn. Ska nämligen köpa en ny dator när jag kommer hem. Denna lägger av när som helst men så är den 3,5 år gammal också.
 
Bjuder på två bilder av mig själv från Cliffs of Moher touren. Del två kommer upp imorgon när jag sitter på flyget hem.
 
Igorera pricken under ögat. Hade fått något på linsen och eftersom mina photoshop-skills är nära 0 så gick den inte att få bort.
 
 Linnea mår inte dåligt på denna bild bara för att klargöra. Och nej, det luktar inte illa heller.
Förlåt om du inte vill att jag skulle lägga upp den här bilden.
 
//Anna

Postat av: Linnéa

haha, det är lugnt Anna.

2013-07-21 @ 19:06:20
URL: http://linneaaupair.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: