3 dagar kvar

I morse ville jag bara skrika. Ååh gud ge mig styrka för att klara dessa hemska morgnar. Jag börjar misstänka att barnen sover med hörselproppar och glömmer och ta ut dem på morgonen. Det är som att prata med en vägg. Ingenting händer! Imorse sa jag till dem på skarpen att sätta sig i trappan så jag kunde prata med dem, efter att de sprungit runt och inte gjort som jag sagt i typ en timme. Men hjälpte det? Nej, inte ett dugg. Så det fanns inget annat val än att berätta för mamman och självklart drogs äventyrsbadet in imorgon. De blev som vanligt jätteledsna och Isaac frågade mig argt varför jag var tvungen att berätta för mamma. Jo, kära Isaac så går det när man inte uppför sig.
 
Det har varit lika fint och underbart varmt väder idag. Fick tvinga barnen att gå ut i stort sett då de tyckte det var alldeles för varmt. Vi gick iväg till en annan lekplats som inte är lika trasig som den som är här. Stannade bara en liten stund då det blev för varmt. När vi kom hem hade vi vattenkrig för att svalka av oss lite grann och det var väldigt kul. Sjukt länge sen man hade vattenkrig liksom.
 
Dock önskar jag att jag hade kunnat vara här idag. Men det är bara 3 dagar kvar nu!!
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: