4 dagar kvar

Första jobbdagen för veckan avklarad. Det har varit så väldigt varmt och skönt idag att jag inte har kunnat göra annat än att njuta.
 
På förmiddagen var vi dock inomhus och byggde koja i träningsrummet, spelade nintendo och ritade. Efter lunch fick jag ett sms från Marga som undrade om jag och barnen ville följa med till Ada. Ada är den tredje au pairen i området och jag hade inte träffat henne innan. Så barnen blev jätteglada över detta så vi sa självklart ja. Vi mötte upp Marga vid Dunnes och sen gick vi dit tillsammans. Väl där satt jag, Marga och Ada på en filt i skuggan medans alla barnen sprang runt och lekte med varandra. Vi spelade några omgångar med Uno och man kan ju inte annat än att älska det kortspelet.
 
Väldigt mysig dag med andra ord. Imorgon blir det en vanlig dag igen och på onsdag ska vi kanske till äventyrsbadet. HJÄLP! På torsdag får jag se. Mamman snackade något om att mormor och morfar kanske skulle ta dem.
 
Förövrigt är det endast 4 dagar kvar innan jag åker hem på en liten semester!! Lycka! Dock är min resväska redan full och har inte ens packat hälften. Pressar jag in det så kanske det går.
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: