Första veckan med sommarlov

Förra veckan var barnens första vecka med sommarlov. De första två dagarna betedde de sig riktigt dåligt mot mig, så på onsdagskvällen sa jag till mamman att jag inte tyckte om deras beteende. Barnen blev förstås jätte ledsna och besvikna på mig men det kunde inte fortsätta på det viset. Resterande dagar var de väldigt hjälpasamma bara för att de ville få glada smileygubbar på sina papper.
 
Jag kan väl säga att jag var ganska skraj innan den här veckan och förfarade det värsta. Men det gick bra, eller i alla fall bättre än väntat även fast jag har haft bättre veckor. 
 
Millie sov över hos en kompis från tisdag till onsdag så hade bara hand om Isaac halva dagarna. På förmiddagen i onsdags så åkte jag med Isaac till Blanchardstown shoppingcenter för han hade fått 4 euro av mamman att handla vad han ville för den dagen. Han köpte en rockring och två moshi monster figurer. På torsdagen åkte vi till den stora lekplatsen i Blancharstown. Jag gjorde pannkakor som vi tog med oss och åt där som lunch. Väldigt uppskattat var det. På fredagen jobbade jag halva dagen då deras morfar kom och hämtade dem vid 13.30. 
 
Veckan gick så jääkla fort så det var inte sant. Hoppas denna veckan går lika snabbt.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: