Helgens bestyr

Fredagen började med utgång med Linnea. Det är tur ingen bryr sig om hur man dansar när man är ute. Någon dansare kommer jag aldrig bli hehe xD. Jag är glad att jag slipper se mig själv.
 
På lördagen åkte jag och Linnea till Dundrum som är Dublins största shoppingcenter och nog var det stort alltid. Som den arkitekturnörd jag är blev jag väldigt glatt överaskad av att byggnaden var väldigt snygg. Till skillnad från Blanchardstown som mer ser ut som en skolåda gjord i tegel med skottgluggar på taket. Sådana där som finns på toppen av gamla slottstorn ni vet. Hittade efter mycket om och men en röd klänning i min storlek som jag gått och sucktat efter i någon vecka.
 
Vandring stod på schemat för söndagen och det var vandringsleden From Bray to Greystones cliff walk som gällde. Irlands kust är ju så himla vacker att man blir nästan helt mållös.
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: