15-18 juni

Juni flyger i samma fart som maj och är snart förbi. Det känns så konstigt att dagarna känns som om de går i snigelfart men innan jag hinner blinka så är det kväll igen. 
 
Det har varit en bra helg som började med ett restaurangbesök på fredagskvällen med Linnea och Madde. I lördags gick jag, Linnea och Madde mest runt i centrum. Lite måste-ha shopping checkades av och lyckades hålla mitt köpstopp. Även fast jag hittade en otroligt söt klänning men tyvärr lite för dyr för mig just nu. På kvällen blev det utgång med Linnea och det var en väldigt rolig kväll med mycket dans och sång för min del. 
 
För ett par veckor sedan fick jag ett tips från Anni (Millies bästa kompis mamma som också är svensk) att de hade börjat sälja ordetligt lösgodis på IKEA. Så på söndagen bar det av dit och mycket riktigt fanns där riktigt lösgodis! Förutom lösgodis köpte jag raggmunkar och lingonsylt som ska förgylla mina kvällsmåltider på helgerna då min värdmamma inte lagar mat. 
 
Måndag såg ut precis som vanligt. Idag behövde jag dock inte hämta Millie från skolan då hon var iväg på en bokgala för att ta emot sitt pris. Hon hade nämligen vunnit ett pris för sin bok hon hade skickat in till en tävling. Det blev mycket gratulationer och godis när hon kom hem. 
 
Tyvärr har jag inga bilder what so ever från helgen men eftersom det snart är midsommar får ni två midsommarbilder från 2008. Skäms inte lite när jag insåg att jag inte har haft fram kameran på midsommar sedan 2008... 
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: