Glad midsommar!

Hoppas ni alla där hemma har en bra midsommarafton. Själv har min dag varit okej men med en hel del hemlängtan. Dagen började bra och båda barnen var glada men eftermiddagen har bestått av många små gnabb. Först blev Millie och jag oense och sen när vi var vänner så var det Isaacs och min tur att bli sura på varandra. Men det är väl så ibland med barn antar jag. Det går alltid upp och ner :)
 
Dagens glädjepunkt var när jag såg att dagens post bestod av ett brev till mig från min söta mormor. Lite glädjeskutt och några glädjetårar blev det. Väldigt uppskattat.
 
Det ska bli väldigt skönt med helg och lite ledigt. Inga planer än men det tycker nog upp några i sista minuten som vanligt.
 
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA!
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: