Howth

Som jag skrev tidigare i veckan så var jag och Madde i Howth i söndags. En väldigt fin hamnstad som ligger på en halvö utanför Dublin. Om det är fint väder rekomenderar jag att man åker ut dit om man är på besök i Dublin. Men räkna med att det blåser. Dock hade vi tur att det var så fruktansvärt varmt när vi var där så vinden gjorde dagen så mycket mer uthärdlig. 
 
Vi gick längs en vandringsled längs med kusten runt halvön som var väldigt fin. Vyerna var helt otroliga. Bilderna gör dem inte rättvisa kan jag säga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Anna

Postat av: Fatma

härliga bilder!

Svar: Tack! Irlands landskap är verkligen en fröjd för ögat
Anna Wiström

2013-06-26 @ 18:37:44
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: