I'm wild

Isaac läser på sin kompis väska. 
- Wild child... Yes, he really is a wild child
Jag frågar:
- What are you, are you also a wild child?
Isaac:
- No, I'm a wild cat... ehh no I mean...
 
Sen försökte han bortförklara det han hade sagt. Söta. Jag och Marga skrattade ganska gott åt det i alla fall.
 
Ikväll blir det födelsedagsmiddag för pappan som fyller 37 år idag och senare är jag barnvakt på kvällen. Hoppas barnen vill gå och lägga sig ikväll och inte vara uppe halva natten som förra veckan.
 
//Anna

Postat av: Nea

Åh vad glad jag blev av att du hade kommenterat, så länge sedan vi sågs nu! Och helt awesome att du gillar The Tribe! Satt till och med och tittade på ett avsnitt i säsong 3 när jag läste din kommentar haha.

Vad häftigt att du är i Dublin. Hoppas du har det helt fantastiskt där!
/Linnea :)

Svar: Ja, det är verkligen ett bra tag sedan. Började kolla om säsong 3 igår faktiskt. Jag har det jättebra här och njuter av varje sekund! :D
Kram Anna
Anna Wiström

2013-06-13 @ 21:40:10
URL: http://boknea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: