Proffsfotografen Isaac

Det finns flera anledningar till varför jag inte har framme kameran så ofta på dagarna och tar så kallade vardagsbilder. Detta är resultatet av en sådan anledning. Kameran är nämligen inte länge i min hand utan Isaac tar över och springer runt i hela huset och tar bilder. Hans stora facination är att ta närbilder på rumpor (tänker inte lägga ut de bilderna hehe XD). Den första bilden är på väldigt mycket längre avstånd.
 
 
 
 
 
Det var inte få bilder han hade tagit på alla sina moshi monster-saker upptäckte jag när jag kollade igenom alla bilderna.
 
Som ni ser på den första bilden så har det varit underbart väder idag också. Både tisdag och onsdag har bjudit på soligt väder. Tyvärr började det precis regna när jag skriver det här och vad jag har hört ska det inte bli lika fint väder i helgen. Men detta är Irland så man vet aldrig vad det ska bli för väder. Hoppet finns fortfarande :)
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: