What to do, what to do

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och springa/gå eller om jag ska ta det imorgon istället. Regnet hänger i luften så det lär ju börja ösregna så fort jag stiger utanför dörren. Sen vill jag hitta en klänning till min kusins konfirmation. Men det skulle jag kunna ta i helgen (igen). Känner att det blir många "det kan jag göra en annan dag". 
 
Ikväll ska jag i alla fall träffa tjejen som ska köpa min Mumford & Sons biljett och om jag hinner köpa frimärken innan butikerna stänger. Har två vykort att posta och vill gärna att de ska hinna hem innan jag gör det. 
 
Idag var sista dagen då barnen var i skolan normala tider. Börjar bli lite smått nervös(väldigt nervös) över att jag inte ska kunna underhålla dem hela sommaren. De tycker redan jag är lite tråkig då jag inte leker deras lekar på rätt sätt. Men sen är det ganska svårt att kunna alla namn, krafter, slag och symboler de har lärt sig av alla barnprogram som jag aldrig har sätt. Får väl börja  titta på powerrangers så jag får någon koll på vad de pratar om. Tycker lite synd om dem dock. Alla deras kompisar reser iväg hela sommarlovet och de är de ända som är kvar. Kan inte vara lätt.
 
Nä, nu får vi fokusera på det positiva. Det är endast 15 dagar kvar tills jag får träffa min familj igen och få uppleva lite sommar!
 
Längtar efter att få ligga på den här stranden och njuta av solen
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: