1 maj 2013

Dagen har varit (Hm mitt huvud är så segt att jag knappt kommer ihåg) lång och jobbig. Millie har varit hemma från skolan med en förskylning. Vi får nog skylla på mig som smittospridare hehe... Isaac fick slippa musikskolan idag för att han också kände sig lite hängig. Fast jag tror nog han bara låtsades för sen senare på dagen hade han hur mycket energi som helst och sprang och hoppade runt överallt. Han blev också jättesur när han inte fick gå ut och leka med grannbarnen men det var dilen. Ingen musikskola inget ut och leka. Något han inte verkade fatta förens han hade skrikit och gråtit om det i 30 minuter. Som tur var så passade mamman barnen vid den tiden.
 
Imorgon har jag planerat att göra pannkakor till dem som lunch. Men har bara sagt att de ska få en överaskning. Isaac blev skitförbannad och skrek på mig att jag skulle berätta, tydligen gillar han inte överaskningar, men det gjorde jag inte. Mamman jobbade hemifrån och hörde hur han skrek så hon kom ut från sitt rum och var inte särskilt glad på honom. Straffet var att gå och lägga sig kl. 18 istället. 
 
Just nu mår mitt huvud och mina öron inte särskilt bra på grund av Isaacs skrik idag. Dagar när han är på dåligt humör är inte kul. 
 
Millie hade uppvisning med sina gossedjur och självklart skulle hon ha confetti att slänga över. Hann inte säga nej innan det var för sent och allt låg på golvet. Åh, nej tänkte jag. Nu kommer jag få städa upp detta hela kvällen. Men faktiskt så städade hon upp i stort sett allt själv precis som jag bad henne. 
 
 
//Anna
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: