Aran Islands

Vi åkte till Inis Mór som är den största ön i ögruppen Aran Islands som ligger utanför Galway på söndagen. Och det var så himla vackert där ute. 
 
För att komma dit fick vi ta en färja som några personer, som tidigare hade jobbat i en nerlagd fiskfabrik i området, hade startat för bara något år sedan. Väl på plats hyrde vi cykel och cyklade runt på ön vilket enligt mig måste vara det bästa sättet att komma fram. 
 
Hemma på Öland har vi mycket stenmurar men som jag sa till pappa så är det inget att klaga över om man har sett hur mycket stenmurar de har på Inis Mór eller på Irland över huvud taget. 
 
Träffade även snyggingen på bild här nedanför. Han var så söt och jag kunde stilla mitt hästsug lite grann. Saknar min lilla envisa skrutt där hemma nämligen. Men i alla fall, en rejäl bildbomb kommer här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: