Connemara

Vi åkte på en guidead busstur till Connemara med en busschafför som var sjukt rolig. Vilket gjorde resan mycket bättre. I bussen var det också en gäng högljuda amerikanare som det också var kul att lyssna på. 
 
Vi åkte runt i Connemara och stannade vid ett slott som heter Kylemore Abbey. Först förstår man inte varför de bygger ett slott mitt ute i vildmarken men när man kommer dit och ser utsikten. Då faller allt på plats och man förstår verkligen varför.

Jag tror jag ska låta bilderna tala för sig själva. Detta område var så otroligt vackert. Är ni på Irland måste ni besöka västkusten.
 
Vy från en känd film som jag aldrig har sett, så kommer inte ihåg namnet
 
 
 
 
 
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: