En jävla förskylning

Har nu idag varit förskyld i fyra veckor i stort sett. Inte kul! Tror jag har checkat av allt man kan ha under en förskylning om jag ska vara ärlig.
 
Blev hyffsat frisk när jag var i Sverige och åkte tillbaka med en näsa som bara rann lite grann. Men nu efter helgen har förskylningen kommit tillbaka. Höll säkert barnen vakna ett bra tag igårkväll av allt mitt hostande. Tänkte att det går säkert över så tog inte min hostmedicin förens jag kände att jag började hosta sönder mitt innandöme. Ikväll sitter jag här med en ömande hals igen... 
 
Jag tror min kropp inte gillar det irländska vädret särskilt mycket. Jag har inte varit såhär sjuk sen jag vet inte när, om jag ens har varit sjuk såhär länge innan. Tror knappt det. Brukar vara ordentligt sjuk 1 vecka om året och that´s it men inte nu längre.
 
Jag vet inte hur jag ska få mig själv frisk. Medans alla andra går runt i t-shirt här i "värmen" så har jag jacka, halsduk, mössa och vantar. Men det verkar inte hjälpa att hålla sig varm. Så om någon vet en ordentlig huskur så tar jag gärna emot förslag.
 
//Anna
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: