En nästan ledig dag

Åh så jag har längtat efter fredag och helg, och särskilt denna helgen! Ikväll så drar jag och Linnea till Cork för att kolla in lite av de södra delarna av Irland. Det är bank-weekend vilket är toppen då jag har måndag ledig också. 
 
Idag är jag nästan ledig vilket är både skönt och sjukt irriterande på samma gång. Isaac ska till mormor och morfar efter skolan och Millie ska till en kompis. Så är ledig hela eftermiddagen fram tills 17 då jag ska hämta Millie och sen kommer Isaac hem vid 17.30 och ska passa dem tills pappan kommer hem vid 18. Så inte många timmar med barnpassning idag. 
 
Vi hade egentligen tänkt ta en så tidig buss från Dublin som möjligt men det blev inte riktigt så pga mina dumma jobbtimmar idag. Men men, hinner packa och göra allt i ordning i lugn och ro i alla fall.
 
Ses efter helgen och förhoppningsvis har jag en hel drös med fina bilder att visa er då.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: