Imorgon är det fredag!

Precis som rubriken antyder så bara längtar jag efter morgondagen och fredag. Vill ha helg nu! Är så fruktansvärt trött och ikväll kommer jag inte direkt och gå att lägga mig tidigare. Kvällen kommer spenderas i sann eurovision anda hehe.
 
Veckan har segat sig fram ordentligt måste jag säga. Barnen har varit snälla vissa stunder men för det mesta så har de varit riktigt jobbiga denna veckan. Isaac har kommit in i en riktigt djup fas av "Jag ska inte göra som du säger". De ignorerar mig, svarar respektlöst på mina frågor osv osv. Både onsdag morgon och denna morgonen har vi hamnat i bråk för att han vägrar plocka upp något från golvet. I onsdags var det tre legobitar i lekrummet och idag var det hans täcke. Det enda han vill få ut av detta är att vinna över mig, men är det en sak jag har min häst att tacka för så är det vad envishet innebär. Tyvärr tickade klockan och jag fick inte riktigt den vinst jag hade hoppats på. Beter han sig likadant imorgon vet jag inte vad jag tar mig till. Har försökt att hota med det ena och det andra men han vägrar lyssna. 
 
Längtar efter helgen och få annat att tänka på. Och sen är det ju eurovisionfinal på lördag! Pepp! Ja, jag är en eurovision nörd. Melodifestivalen nä, inte så mycket. Men eurovision gillar jag. 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: