Väntar

Just nu sitter jag och äter kvällsmat och väntar på att barnen ska komma hem. Föräldrarna är i New York och barnen har bott hos sin farmor och farfar den senaste veckan men är tillbaka idag. Så från och med ikväll tills tisdagkväll så är jag heltidsmamma åt två barn. Ska bli intressant att se hur det går men jag har i alla fall fått min energi tillbaka och känner mig redo. Som tur är börjar skolan imorgon igen så det är inte hela dagar. 
 
Huset är i alla fall nu skinande rent från golv till tak så hoppas på att jag inte behöver städa så himla mycket de närmsta dagarna. Men vi får väl se om barnen är på rent humör eller stökigt. 
 
Har förövrigt varit helt underbart att inte behöva äta mosade potatisar/rotfrukter på över en vecka. Ni fattar inte hur trött jag är på maten de äter i det här huset. Och jag som tyckte maten hemma kunde vara enformig ibland men gud så fel jag hadde. 
 
 
 //Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: