Veckan som gått

Helgen och början på veckan har varit fullspäckad med roliga saker. Som jag skrev i förra inlägget så åkte jag och Linnea till Galway fredag kväll och åkte hem måndag kväll. Det var himmla fint i Galway och det kommer separata inlägg för det senare. 
 
Tisdag morgon bar det av igen. Men fick vara barnvakt på morgonen och se till så att barnen blev klara för lite innan kl.9 kom taxin som skulle ta oss till mammans kompis familj som skulle passa dem under dagen. Jag kände mig lite stressad då jag behövde ta bussen strax efter 9 för att hinna till flygplatsen i tid. Som tur var så bodde de inte så långt ifrån huset och jag hann med min buss som jag tänkt. 
 
Flyget tog mig till... Stockholm. En snabbvisit kan man väl säga. Ärligt talat var det första gången jag var i Stockholm och bara kunde vandra runt. De tidigare gångerna har jag alltid sprungit efter någon annan och inte haft en aning om vart jag har varit och vart vi var påväg. Så det var kul att se det lilla jag hann se i min egen takt. Anledningen varför jag åkte till Stockholm var för att jag gick på One directions konsert. Först var det tänkt att jag skulle gå med en kompis men så kunde inte hon gå så då fick min syster hennes biljett. Konserten var jättebra, även fast de såg ut som myror ifrån där vi satt, och det var min första riktigt stora konsert så det var en häftig upplevelse. Men måste säga att jag föredrar att stå längst fram bättre. Men jag tackar för det underbara sommarvädret jag fick. Dock gjorde det dock lite svårare att åka tillbaka till regniga och kalla Dublin måste jag säga.
 
Åkte tillbaka till Dublin i torsdags i alla fall och har sedan dess sovit, legat i sängen med datorn och knät och städat huset. Slappt med andra ord men det behöver jag efter en tre veckors förskylning och resande hit och dit. Ska ta sista omgången städ imorgon, har det tråkigaste kvar badrummen.. suck. 
 
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: