Att det ska vara så svårt

Har tänkt att provpacka i säkert 3 veckor nu men det blir inte av. Jag förstår inte att det kan vara så svårt att bara slänga ner alla grejer i väskan. Men just nu är den varma sängen så himla svår att ta sig ur. Förra helgen fick jag till och med Maddes våg (en sådan där jättesmidig som man hänger sakerna i) men har fortfarande inte packat. Det enda jag lyckats med är att väga mina väskor och julklapparna för att få en hum om det i alla fall. 
 
Jag vet inte om jag nämde för någon vecka sen att jag hade köpt pepparkaksdag på IKEA. Men idag var det i alla fall dags att göra lite pepparkakor med barnen. Till skillnad från svenska barn som har ätit upp degen innan man hunnit ta fram formarna så åt varken Millie eller Isaac någonting. Dock försvann pepparkakorna väldigt snabbt efter att de var klara. Jag tror dock pappan hjälpte till och åt upp hälften. Det var väldigt kul att de tyckte så mycket om dem. Själv har jag inte gjort pepparkakor sen jag var typ tio så hade ingen aning om hur de skulle se ut eller vara när man tog ut dem ur ugnen. Har några få bilder på kameran men tyvärr var det så dåligt ljus så lyckades bara få en okej bild.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: