Dagarna med familjen

Det här inlägget kommer väldigt långt efter, jag vet. Tog tyvärr väldigt få bilder så har inte så himla många att bjuda på, fick till och med låna från mamma.
 
Mötte upp familjen på söndagen på flygplatsen (en liten överaskning då jag ljög lite och sa att jag inte kunde komma dit i tid). Det var så himla kul att träffa dem igen. Det var en antal veckor sedan sist om man säger så. 
Saker som jag prickade av på min måste göra lista blev faktiskt en hel del. Det som också var så bra var att jag inte behövde betala någonting själv så det blev en hel del sparade pengar.
 
- Åkte med en citysightseeing-buss och fick på så vis reda på lite historia och andra intressanta saker. Och givetvis hisorierna bakom alla statyer som man går förbi hela tiden men inte har en aning om vad de föreställer eller vem det är.
- Besökte Guinness storehouse, Kilmainham gaol, St.Patricks cathedral
- Åt på The Italian corner och på en pubb som faktiskt hade riktigt god mat
- Testade Irish coffee
- Fick bevittna mitt livs första marathon
 
Det var några få väldigt trevliga dagar och det var roligt att visa dem lite av mitt liv här. Som tur var så var det inte så jobbigt att säga hejdå som jag trodde att det skulle bli. Men det berodde nog på att jag visste att jag snart kommer se dem igen. Exakt 5 veckor kvar nu.
 
 
Vyer över Dublin från Guinness storehouse's glasbar
 
 
 
 
 
 
Kilmainham gaol och en bild från Marathonet (nästan vid starten)
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: