En helg att glömma?

Det är nog lättare att skriva de saker som gick enligt planerna i helgen. Oturen slog till igen helt enkelt. 
 
- Åkte in till stan på kvällen för att gå ut tillsammans med Linnea. När vi precis ska gå in på första pubben inser jag att jag glömt ID-kortet. Så hela kvällen gick helt enkelt ut på att lyckas komma in på ställen utan att visa ID. Vi hade tur och lyckades ta oss in på alla de ställen vi gick till. 
- På första ställen halkar jag dock på golvet och spillar typ halva min drink över en tjej som råkade sitta väldigt olyckligt till. Detta förstörde i stort sett hela kvällen då jag fick väldigt dåligt samvete över detta och inte kunde släppa det.
 
- Söndag.. ny dag ny chans tänkte jag. Allt gick bra tills precis efter bion var slut. Vi var och såg Gravity och när vi står i rulltrappan påväg ner till första våningen inser jag att jag glömt min mobil i salongen. Hade lagt den i mitt knä och helt enkelt glömt det eftersom jag bara reste mig och gick. Fick följa med en som jobbade där tillbaka till salongen där en ny film snart var påväg att börja. Men vi fick tag på den innan allt folk hann storma in. 
 
Så även fast jag hade en väldigt trevlig helg så vill jag nog helst bara lägga den bakom mig. Det är nog bäst så. Annars kommer jag älta detta i all evighet. 
 
//Anna
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: