Hungergames och Julklappar

Hade en sådan mysig helg i helgen. Det är njuta av staden och allt folk som gäller just nu de sista helgerna för mig. Sen kommer man komma hem till ett tomt Öland där det knappt finns några människor alls. Jag älskar livet inne i centrum. Se folk som är påväg, folk som umgås, folk som reser och folk som bara njuter. Jag blir så glad av att ha allt det runt mig hela tiden.
 
På fredagskvällen åt jag ute med Madde och hamnade på en amerikansk restaurang/kedja. När jag kom hem luktade alla mina kläder frityr.. alltid doftar man något när man kommer hem. På lördagen gick jag, Madde, Line och Linnea runt och kollade i affärer men sen hamnade vi på ett Costa jag aldrig varit på förut. Det var hur mysigt som helst där inne så dit går jag gärna igen. Satt där i typ 2 timmar och sen gick jag och Linnea och åt Burritos (igen) och sen bio. Självklart var det Hungergames som blev kvällens film och den var så bra. Så fort jag kommer hem måste jag läsa igenom alla böcker igen.
 
På söndagen blev det julklappsshopping och gud vad duktiga vi var. Köpte nästan alla julklappar och nu har jag bara en kvar att komma på. Blev även lite andra måste ha saker så kan kryssa av det på måste köpa listan också. Så himla skönt att ha allting klart. Man märker att det vankas julshopping för det är så fruktansvärt mycket folk på gatorna. Men det lär bara bli fler och fler ju närmre jul vi kommer.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: