Mysig helg

Hade en väldigt mysig helg med en hel del tittande i butiker. Halloweensakerna slängdes ut fortare än man kunde blinka och julpyntet har tagit över. Julbelysningen är påväg upp över Dublins gator och vintern gör sig påmind då kylan har slagit till. Vid 9 imorse så var gräset fortfarande vitt och isen täckte bilrutorna. Känner mig ganska redo för vinter och jul. Jag hoppas jag kommer i lika mycket julstämning här som jag brukar göra hemma. Men det tror jag nog även fast snön säkerligen kommer hålla sig borta.
 
Idag börjar en ny vecka som jag hoppas blir bra. Ska försöka att verkligen njuta av min sista tid här med barnen och försöka få så mycket tid över som möjligt att leka med dem. Har varit ganska dålig på det innan då jag bara har barnen 2,5h på eftermiddagen. Det blir lätt att man fyller tiden med städ, disk och tvätt.
 
Bild över Dublin från Guinness storehouse som jag besökte med familjen

//Anna
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: