November november

Då har hela oktober också gott och november tar över. Herregud vad tiden går fort! Detta blir sista hela månaden för mig här på Irland. Samtidigt som jag kommer sakna Dublin så ska det bli så sjukt skönt att komma hem. Jag känner mig väldigt klar med jobbet som au pair men det kan nog bero på att jag inte har världens bästa värdfamilj heller. 
 
Igår så mötte jag upp Madde och vi sprang runt i butiker och letade julklappar och skor till henne. Jag hittade en julklapp till barnen så nu har jag bara en liten present kvar till dem och så är det klart. Dock har jag alla andra julklappar kvar. Lite avis på Madde som bara har en.
 
Mot kvällen mötte vi upp Linnea och åt burritos som typ har blivit vår standardmat här. Efter det gick jag och Linnea och såg andra Thorfilmen. Så sjuukt mycket bättre än ettan och så var den väldigt rolig också. Hadde inte direkt förväntat mig att se Stellan Skarsgård springa naken vid Stonehenge. Men det var ganska underhållande.
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: