Vaknar i en frysbox

DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT!!!
Och så har jag det sagt också. Igår satt jag barnvakt hela kvällen och var därför inte uppe i mitt rum alls förens jag skulle sova. Men när jag klev in i rummet så möttes jag utav en köldvägg. Det var så sjukt kallt där inne så det blev sent i sängs igår. Satt uppe och väntade på att mitt elelement skulle värma upp rummet en aning så att jag i alla fall skulle kunna somna. 
 
Men imorse vaknade jag i en frysbox igen. Vakna upp och inte känna sina tår är inte roligt. Och då sover jag med tjocka strumpor på mig. Det var tur att jag hade sovmorgon för jag låg och tryckte under täcket i 45 minuter innan jag lyckades få mig själv att kliva ur sängen.
 
Men idag var jag inte ensam om att gå runt i tjocka tröjor, tjocka strumpor, mössa och halsduk inne i huset i alla fall. Millie frös också så vi satt tillsammans i köket med fötterna på elementet som lyckligtvis startade tidigare idag. Tack och lov! 
 
Bild i repris men ser likadan ut idag
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: