Veckan snart slut

Torsdag över och nu har jag bara 2 jobbtimmar kvar denna veckan då jag enbart har morgonen imorgon. SÅ HIMLA SKÖNT! 
 
Barnen har varit väldigt lata denna veckan. Det har varit mycket "Anna kan du hämta detta" och "Anna kan du göra detta". Säger nej för det mesta nu men i början var jag lite dålig på det. Isaac kallar mig elak och sämsta au pairen så fort jag säger att jag inte tänker hämta något åt honom. Själv sitter han kanske och tittar på tv eller har all tid i världen att göra det efter han har gjort klart det han gör just då. Men nää, då är jag jätteelak som inte serverar honom precis vad han vill ha. Millie blir mäst tjurig och fräser åt mig när jag gör minsta lilla fel i hennes ögon efter det att jag sagt nej. Det är sjukt irriterande men det är bara att inte lyssna. 
Att höra att man är elak dagligen är kanske ingen hit med som tur är så vet jag att elak är det sista jag är.
 
Idag kom första hagelskuren för säsongen. Som tur var satt vi alla inomhus och gjorde läxorna så slapp att vara ute i det vädret. Det är så fruktansvärt kallt inomhus nu och jag vaknar med fullkomligt iskalla fingrar, tår och huvud. Tyvärr tinar de inte under dagen då det är precis lika kallt då. Vill hem till Sverige och ett varmt hus..
 
Min mycket snygga outfit denna kväll
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: