Gnälliga barn

Idag har barnen varit otroligt gnälliga och griniga. Mamman jobbar sent ikväll och åker iväg imorgon bitti för att vara borta hela helgen. Så det kommer inte träffa henne förens på måndag. Vilket gör barnen väldigt mamma och pappasjuka. Även fast pappan kommer hem två timmar senare så är det inte nog, han ska nämligen vara hemma nu. De gnäller om att det är orättvist, mamma ska vara här, smsa henne att hon ska komma hem nu osv osv. 
 
Själv står jag där och kan inte göra ett skit. Det är bara att stänga öronen och låta dem gnälla. Tidigare när de har varit såhär så har jag försökt hitta på saker att sysselsätta dem med men det har inte funkat så bra. Antingen gör jag något fel, säger något fel eller så är jag bara dum i huvudet och ilskan går ut över mig. Så kan väl säga att jag har gett upp på den fronten. 
 
Ska ha dem natten mellan fredag och lördag, hjälp! Men har sällskap av Madde som ska komma hit och sova över. Det får dem väl kanske på lite bättre humör. 
 
Förövrigt så kommer ju min familj hit på söndag, så det kommer inte komma upp några inlägg här på ett par dagar. Vi hörs i nästa vecka helt enkelt!
 
 
//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: